سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر

در شهر مشهد پارک های آبی متعددی وجود دارد که یکی از آنها سرزمین موج های آبی مشهد می باشد. ما در این مطلب قصد داریم پارک های آبی مشهد را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در سفر به این شهر بتوانید برنامه ریزی داشته باشید.

+ معرفی کامل خیابان های مشهد | اطراف حرم امام رضا

 

سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد به عنوان بزرگترین پارک سرپوشیده خاورمیانه مساحت 8460 متر مربع، در شهر مشهد افتتاح گردید. این پارک آبی، بهترین سرسره های آبی جهان را دارد که آن را در مطلب قبلی برای شما معرفی کردیم. شما می توانید به همراه فرزندان خود از امکانات این پارک آبی بسیار خوب مشهد استفاده کنید. در کنار سرسره های مختلف پارک انواع سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ و سینما نیز وجود دارد . این پارک در قاسم آباد مشهد می باشد و بهترین گزینه تفریحی در تور مشهد محسوب می شود.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان است که یکی از پارک های آبی مشهد می باشد. این پارک در سال 1390 ساخته شد و از نظر تعداد طبقات به عنوان بزرگترین پارک آبی طبقاتی دنیا محسوب می شود. به دلیل طبقاتی بودن ساختار پارک آبی امکان استفاده همزمان خانمها و آقایان در دو بخش مجزا فراهم شده است. بنابراین در یک روز تمامی اعضای خانواده می توانند از این تفریح استفاده کنند. برای اولین بار در خاورمیانه، استخر نمک اسپوتا با خاصیت درمانی و لایه برداری در این پارک افتتاح شده است. در حقیقت استخرهای مجموعه پارک ساحلی آفتاب در سه قسمت مجزا برای خانم ها و آقایون طراحی شده اند. یکی از جالب‌ترین بخش‌های پارک آبی ساحلی آفتاب، استخر 12 متری آن است که با نمای طبیعی تزئین شده است. استخر 12 متری به شما این حس را می دهد که در داخل آب دریا شنا می کنید. البته با توجه به عمق آن باید تسلط خوبی به شنا در آب های عمیق داشته باشید.

پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان یکی دیگر از پارک های آبی مشهد است که به عنوان استانداردترین پارک آبی دنیا نیز شناخته می شود. در این پارک امکانات موج سواری با تخته نیز فراهم است. در حقیقت موجود به بزرگی زمین فوتبال شبیه سازی شده است که ارتفاع آن بین 53 متر می رسد که می تواند تجربه بی نظیر باشد. این پارک به اندازه 14 زمین فوتبال است که توسط شرکت خارجی کانادایی white water park ساخته شده است. طراحان و سازندگان پارک از ناهمواری های طبیعی مانند پستی بلندی کوهپایه نیز برای بخش‌های مختلف پارک آبی استفاده کرده اند. خوب است بدانید که این پارک قسمت روباز برای آقایان نیز دارد. پارک آبی ایرانیان در مشهد، بلوار حجاب قرار دارد.

سرزمین موج های خروشان مشهد

سرزمین موج های خروشان مشهد که به عنوان جدیدترین پارک آبی مشهد شناخته می شود. البته در لیست بزرگ‌ترین پارک سرپوشیده جهان نیز قرار دارد. این پارک 40 متر ارتفاع دارد و دارای چهار سرسره می باشد. از ویژگی های مثبت سرزمین موج های خروشان مشهد، نزدیک بودن آن به منطقه توریستی شاندیز می باشد.