سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر
نظر

خیلی از ما زمان یا بودجه محدودی برای سفر داریم، به همین دلیل به دنبال مقاصد خوب و ارزان هستیم. اگر فرصتی برای سفر داشتید، پیشنهاد می‌کنیم از بانکوک دیدن کنید. این شهر جزو 10 مقصد برتر گردشگری دنیاست و از نظر قیمت و هزینه سفر نیز بسیار مناسب می باشد. در حقیقت شما می توانید با مدیریت زمان و برنامه سفرتان به بانکوک، هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهید. در این مطلب قرار هست نکات طلایی اما ساده برای سفر به بانکوک را به شما عزیزان ارائه کنیم. همراه ما باشید.

+ معرفی بانکوک در چند دقیقه 

+ 5 تور خاص و جالب بانکوک

این کارها را در سفر به بانکوک انجام دهید

- از جالبترین بخش های سفر به بانکوک، خیابان‌ها و کوچه‌های می باشند. شما می توانید با قدم زدن در این خیابان ها از معابد بودایی عجیب تایلند عکس بگیرید. یا با عبور از میان مردم همیشه لبخند به لب از زیبایی های این شهر لذت ببرید. از نظر گردشگران حرفه ای دنیا بانکوک ارزش دیدن و هزینه کردن دارد، ضمن آنکه که بانکوک به نسبت سایر شهرهای برتر توریستی دنیا، مقصدی ارزان برای مسافرت محسوب می شود.

- بسیاری از گردشگرانی که به بانکوک سفر می‌کنند با علاقه فراوان به سراغ بازارهای شهر می‌رود. بازارهایی که مملو از سوغاتی های رنگارنگ تایلندی با فرهنگ ترکیبی چینی، هندی و مالایی و یا اقوام مهاجر دیگر است. در این بازارها می توانید هر آنچه در یک مرکز خرید لوکس پیدا کردید با قیمت مناسب و ارزان خرید کنید. از تولیدات ابریشمی تایلند، انواع ادویه، روغن نارگیل، دست بافت های حصیری، پارچه‌ها، صنایع چوبی، جواهرات زینتی نقره‌ای جز بهترین و زیباترین بخش های تایلند هستند.

- بانکوک جاذبه های گردشگری فراوان دارد بهتر است قبل از سفر ?باره جاذبه‌های گردشگری بانکوک مطالعه داشته باشید تا زمان را از دست ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیدنیهای معروف بانکوک به لینک رو به رو مراجعه کنید: جاذبه های گردشگری بانکوک

- اگر می توانید قبل از سفرتان کمی درباره اصطلاحات رایج زبان تایلندی مطالعه کنید. این به شما کمک می کند تا در هنگام خرید و یا مراجعه به محله های قدیمی بانکوک بتوانید به راحتی با مردم ارتباط برقرار کنید. می توانید در یک دفترچه یادداشت کوچک اصطلاحات پر کاربرد را یاد داشت کنید و آن را به مردم محلی نشان دهید. به طور مثال، به زبان تایلندی روی برگه بنویسید چطور می توانم تاکسی بگیرم؟

- شهر بانکوک بهترین گزینه برای خرید در تور تایلند می باشد. پیشنهاد می کنیم برای بازارهای بانکوک زمان کافی اختصاص دهید. بخصوص بازارهای شبانه و یا بازارهای شناور بانکوک که جز بهترین گزینه‌ها برای سوغاتی ارزان در تایلند محسوب می شوند. معرفی مراکز خرید بانکوک

- تایلند آب و هوای متغیر دارد. بهتر از قبل از سفرتان آب و هوای حداقل یک هفته بعد را چک کنید و متناسب با آن لباس ببرید. این به شما کمک می کند تا از بردن لباسهای غیرضروری جلوگیری کنید و بتوانید یک چمدان مناسب با لوازم ضروری را با خود به همراه داشته باشید.