سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر
نظر

در مطالب قبلی به طور مفصل درباره پاراسل کیش صحبت کردیم. در این مطلب به سراغ یکی از متدوال ترین سوالات گردشگری تور کیش درباره ورزش مهیج پاراسل می رویم. با ما همراه باشید.

+ تفاوت پاراگلایدر و پاراموتور

آیا همه سواحل کیش برای پاراسل مناسب اند؟

به طور کلی پاراسل در چهار ساحل کیش انجام می شود که در ادامه در خصوص آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد. در حقیقت این شما هستید که انتخاب می کنید کدام ساحل را برای انجام پاراسل استفاده کنید.

1- ساحل سیمرغ کیش

ساحل سیمرغ بهترین منظره برای ورزش پاراسل را دارد. این ساحل در شرق جزیره کیش قرار دارد. اگر ساحل سیمرغ را انتخاب کنید، می توانید از سایت بیگ کورال یا ساحل مرجانی کیش هم دیدن کنید. در حقیقت بخشی از حرکت شما از روی ساحل مرجانی کیش انجام می شود که در آن مرجان های زنده قابل مشاهده هستند. شاید به همین دلیل باشد که ساحل سیمرغ جز محبوب ترین بخش های جزیره کیش در انجام ورزش پاراسل محسوب می شود.

2- اسکله تفریحی کیش

ساحل اسکله تفریحی کیش یکی از شلوغ ترین و پر مخاطب ترین سواحل جزیره کیش است. کلوب های این جزیره به طور منظم سرویس‌دهی می کنند و می توانید به راحتی ورزش ابی مورد نظرتان را انتخاب کنید. در نزدیکی ساحل کیش امکانات رفاهی مانند هتل و بازار وجود دارد. به همین دلیل گردشگرانی که به طور کیش سفر می کنند، معمولاً این ساحل را برای تفریحات آبی انتخاب می‌کنند. ساحل اسکله کیش در شمال جزیره قرار دارد. پیشنهاد می کنیم از لینک رو به رو دیدن کنید: پارک ساحلی سیمرغ کیش

 3- ساحل مرجان کیش

 یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش بیگ کورال یا ساحل مرجانی می شود که شهرت جهانی دارد شما می توانید از علاوه بر پاراسل سواری، چند کیلومتری را روی این قسمت پرواز کنید و مرجان های زنده را مشاهده کنید.

4- ساحل دامون کیش

ساحل دامون در شمال جزیره کیش قرار دارد. این ساحل بیشتر محل مناسبی برای افرادیست که دوست دارند کشتی های تفریحی کیش را نیز امتحان کنند و البته محل مناسبی برای عکاسی از ساحل خلیج فارس است این یعنی اگر دوست دارید بعد از پاراسل از خدمات کشتی های تفریحی کیش استفاده کنید می‌توانید به سراغ ساحل دامون کیش بروید.