سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر

 

مناظر طبیعی و جذاب کشور ارمنستان هر گردشگری را برای سفر وسوسه می کند. ایروان پایتخت این کشور زیبا است که اصلی ترین مقصد سفر گردشگران به ارمنستان نیز محسوب می شود. برای سفر به ارمنستان فصل های بهار و تابستان را انتخاب کنید. اگر قصد سفر با تور ارمنستان به این کشور را دارید و در مورد هزینه های آن دچار سردرگمی هستید، با راهنمایی ها ما همراه باشید. 

ارمنستان

چطور تور زمینی و هوایی ارمنستان را تهیه کنیم؟

برای سفر به ارمنستان می توانید به دو شیوه هوایی و زمینی اقدام کنید. هر دو نوع تور زمینی ارمنستان و تور هوایی توسط آژانس های مسافرتی معتبر ارائه می شوند. برای این منظور کافیست تا کلیدواژه هایی مانند قیمت تور ارمنستان، تور ارمنستان زمینی و یا خرید تور در اینترنت به صفحات مربوط دست پیدا کنید. بعد از این مرحله باید به جستجوی تور مورد نظر خودتان بپردازید و پس از مقایسه قیمت تورهای مسافرتی، یک گزینه که برای شما مناسب است را انتخاب کنید. البته بسیاری از هموطنانمان ترجیح می دهند تا با وسیله نقلیه شخصی به ارمنستان سفر کنند که در این صورت باید به طرف شهر تبریز حرکن کنید.. همانطور که می دانید از تبریز به ایروان جاده مستقیم وجود ندارد. در این صورت نیاز است تا شما ابتدا به سمت نخجوان بروید و سپس به طرف ایروان حرکت کنید. 

برخی از هزینه های سفر به ارمنستان

به طور میانگین و طبق برآوردهای انجام شده از گردشگرانی که به ارمنستان سفر کرده اند، روزانه حدود 18 دلار یا 156 درام نیاز دارید تا بتوانید هزینه های خود را مدیریت کنید. البته این عدد یک رقم قطعی و حتمی نیست. ممکن است شما بتوانید با مدیریت هزینه خوراک و اقامت خود به میزان قابل توجهی هزینه سفر به ارمنستان را کاهش دهید. در ادامه برخی از هزینه های متداول در سفر به ارمنستان را با هم مرور خواهیم کرد:

برای حمل و نقل می توانید از مترو، اتوبوس، مینی بوس یا تاکسی استفاده کنید. متروی ایروان از جمله ارزانترین و امن ترین مترو های جهان است. بهای بلیت اتوبوس های معمولی 100 درام و اتوبوس های برقی 50 درام است. اما مینی بوسها هزینه کمتری دارند و اغلب شلوغ هستند. تعداد مینی بوسها از اتوبوس در ایراوان بیشتر است. مانند هر کشور دیگری کرایه تاکسی نسبت به دیگر وسایل نقلیه گرانتر است. هزینه ورودی تاکسی های ایروان 600 درام است، در ازای طی کردن هر یک کیلومتر هم برایتان 100 درام هزینه خواهد داشت. برای اقامت در ایروان هاستل بهترین گزینه است اما اگر با خانواده سفر می کنید اجاره کردن آپارتمان از هتل به صرفه تر است. هزینه ورودی برخی از اماکن دیدنی ایروان : باغ وحش ایراون 500 تا 1200 درام، گالری ملی 1500درام، موزه تاریخ 2000 درام، پارک آبی آکواتک از 4000 تا 8500 درام، موزه هنرهای جدید 500 درام و مرکز هنری کافسیجان و محیط اطرافش 1000 درام