سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر
نظر

 

بهار در گرجستان

شما در خصوص در مورد آب و هوای گرجستان چقدر اطلاعات دارید؟ همیشه ممکن است این سوال ما را به چالش بکشد. اگر کشور دارای چندین منطقه اقلیمی باشد، چگونه می توانیم به این سوال پاسخ دهیم ؟

بعد از انتخاب تور گرجستان بهتر است صفحات معتبر هواشناسی را برای پیش بینی آب و هوا برای زمان های مورد نظر سفر خود بررسی کنید. به طور کلی، زمستان در شهر تفلیس و کاختی سرد نیست، دمای زیر صفر یک پدیده نادر است، اما اغلب با وزش باد همراه است ، بنابراین بهتر است یک کلاه یا روسری در کیف خود داشته باشید. در باتومی هوا مرطوب تر است، با این همه، این یک منطقه نیمه گرمسیری است. در زمستان سال 2015-2016 ساکنان و مهمانان در باتومی با بارش برف های بی سابقه ای هیجان زده شدند، اما این تنها یک استثنا به حساب می آید. شما در پیست های اسکی باید پوششی داشته باشید که به راحتی بتوانید به اسکی یا اسنوبرد بپردازید. بارش برف در پایان ماه نوامبر آغاز می شود، اما فصل اسکی در اواسط یا حتی پایان ماه دسامبر(دی ماه) می باشد.

در فوریه و مارس معمولا برف تازه ای که بر روی زمین است موجب افزایش سطوح آزاد اسکی می شود. اغلب استراحتگاه های آبگرم، در قسمت های مرکزی کشورگرجستان قرار دارند، جایی که زمستان ملایم است. مطمئنا، شما برای استفاده از حمام های آبگرم درمانی نیاز به روسری ندارید، اما برای پیاده روی در فضای باز بهتر است آن را با خود ببرید.