سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر
نظر

فیلم آخرین سامورایی | The Last Samurai

فیلم آخرین سامورایی ساخت کشور آمریکا می‌باشد که در سال 2004 اکران شد. این فیلم به زبان های انگلیسی و ژاپنی ترجمه شد و در این سال با اکران خود توانست رکورد خوبی در ژانر فیلم های اکشن و تاریخی کسب کند.

خلاصه داستان فیلم آخرین سامورایی

ماجرای فیلم آخرین سامورایی از داستان زندگی یک افسر امریکایی در سال 1876 میلادی شروع می‌شود. ناتان الگرن کاپیتان موفق امریکایی بود که از جنگ با سرخپوستان شمال بر می‌گشت. اگرچه ارتش امریکا از او به خاطر قتل عام سرخپوستان و پاک‌سازی مناطق شمالی تقدیر کرد اما او نسبت به زندگی گذشته‌ی خود و جنگ‌هایی که در آن شرکت کرده بود در شرایط روحی نامناسبی قرار نداشت. ناتان پس از جنگ سرخپوستان مدام کابوس می‌دید و از آنچه در گذشته انجام داده بود حس خوبی نداشت.
به او پیشنهاد می‌شود به عنوان ماموریتی متفاوت وظیفه مقابله با سامورایی در کشور ژاپن را در بر عهده بگیرد. او وظیفه داشت به ارتش ژاپن آموزش دهد تا از تجهیزات جنگی جدید برای آرایش نظامی و مقابله با سامورایی ها استفاده کنند. در جریان جنگ‌های محلی بین سامورایی‌ها به رهبری کاتسوموتو و ارتش ژاپن این کاپیتان امریکایی زخمی شده و به اسارت سامورایی‌ها در می‌آید. سامورایی‌ها ناتان الگرن را که زخمی شده است مداوا می‌کنند و او در مدت حضورش میان سامورایی‌ها با برگ جدیدی از زندگی آنها آشنا می‌شوند. اتان تصمیم می‌گیرند برخلاف ماموریت خود به سامورایی‌ها برای حفظ آرمان هایشان کمک کند و خود کم‌کم به یک سامورایی تبدیل می‌شود. اینگونه نقطه عطف ماجرای داستان فیلم شکل می‌گیرد.

عکس تام کروز در فیلم آخرین سامورایی

بازیگران فیلم آخرین سامورایی

به گفته منتقدان سینما فیلم آخرین سامورایی یکی از درخشان‌ترین بازی‌ها در کارنامه تام کروز بازیگر معروف امریکایی بود. در این فیلم بازیگرانی همچون کن واتانابه، هیرویوکی سانادا، تونی گلدوین، کیوکی و تیموتی اسپال ایفای نقش کردند.

همان طور که می دانید یکی از جاذبه های توریستی در تور ژاپن فاینداتور بازدید از لوکیشن فیلم آخرین سامورایی می باشد. اگر دوست دارید درباره لوکیشن فیلم آخرین سامورایی مطالعه کنید به لینک رو به رو مراجعه نمائید: لوکیشن فیلم آخری سامورایی