تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر
نظر

دوستان خوبم که در وبلاگم من رو همراهی می کنید، می خواهم از تجربیاتم و جاهایی که در سفرم به شیراز رفتم برایتان بنویسم تا همه با هم همراه شویم.

اول بگویم که چرا شیراز را انتخاب کردم. شهر شیراز همیشه مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی است. چند سالی است که این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی ایران شناخته شده است. شهر شیراز جاذبه های فرهنگی، تاریخی، مذهبی و طبیعی زیادی دارد. پس من هم اینجا را مقصد سفرم انتخاب کردم. اول از همه هم بگویم که برای اقامت در این شهر هیچ سختی نخوهید داشت چون مکان های اقامتی با قیمت های متنوع از هتل های لوکس چند ستاره تا اقامتگاه های سنتی و بومگردی در آن وجود دارد. برای خرید هم خیالتان جمع باشد که مراکز خرید مدرن و جدید و بازارهای محلی رنگارنگ زیادی دارد. دوستان شکم گردی هم از سفر به شیراز لذت فراوانی می برند چرا که غذاهای شیراز هم که متنوع است رستورانهای سنتی و فست فودها در کنار هم فعالیت می کنند. فالوده و مسقطی و کلوچه و یوخه ی شیرازی هم بهترین گزینه برای میان وعده در حین شیرازگردی است که پیشنهاد می کنم همه ی آنها را بارها امتحان کنید من که نتوانستم از بین آنها خوشمزه ترین را انتخاب کنم چون همه شون عالی هستند.

یک نکته ی خیلی مهم مردم میهمان نواز شیراز هستند. تصور می کنم اگر شهر دیگری بنا شود و تمام آثار تاریخی و گردشگری و میراث فرهنگی شیراز را داشته باشد و شاعران بزرگی مانند سعدی و حافظ را هم در دلش جای داده باشد، آن شهر باز هم در گردشگری به شیراز نخواهد رسید. لذت گردشگری شیراز با مردم میهمان نوازش است. شیرازی ها بالفطره میهمان نواز و مهربان هستند. هر کدامشان یک راهنمای گردشگری برای مسافران هستند و وقتی که آدرسی را ازشان می پرسیدیم ما را به خوبی راهنمایی می کردند.

بهترین زمان سفر به شیراز ماه های فروردین و اردیبهشت است پس هر چه سریع تر یک تور شیراز بخرید و از زیبایی باغ های آن در بهار لذت ببرید.

با من همراه باشید.