سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر

تعطیلات نوروز زمانی مناسب برای رهایی از خستگی‌های روزمره است. طولانی بودن این تعطیلات وسوسه‌ی سفر کردن را در دل می‌اندازد. علاوه بر سفرهای داخلی و تماشای زیبایی‌های ایران بزرگ، سفر به سایر کشورها هم گزینه‌ی مناسبی برای تفریح در نوروز است. بهترین مقاصد سفرهای خارجی را در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم، پس با ما همراه باشید تا قبل از خرید تورهای خارجی نوروز 99 بیشتر با مقاصد مناسب برای سفرهایمان آشنا شویم.

ارمنستان (Armenia)

سفر به ارمنستان سفری راحت و کم‌خرج است. این کشور با بناهای قدیمی و زیبا و طبیعت چشم‌نوازی که دارد یکی از بهترین مقاصد سفر نوروزی برایتان است. به دلیل قیمت‌های پایین زندگی در ایروان و دیگر شهرهای ارمنستان، به‌راحتی می‌توانید در یک تور ارزان قیمت ارمنستان ثبت نام کنید و عازم سفر به این کشور سرگرم کننده شوید. این روزها تور زمینی ارمنستان ویژه نوروز 99 طرفداران زیادی دارد چرا که این‌گونه از زیبایی‌های مسیر سفر نیز لذت خواهید برد. ایروان، پایتخت این کشور است که جاذبه‌های گردشگری زیادی را در دل خود جای داده است و یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود.

ارمنستان


تایلند (Thailand)

وقتی به تایلند فکر می کنید اولین تصویر سواحل زیبا و بازارهای شناور آن است. بیشترین گردشگران تور تایلند شهرهای بانکوک و پاتایا را مقصد اصلی سفرشان قرار می دهند. تایلند با داشتن امکانات گردشگری و تفریحی متنوع می تواند بهترین خاطرات سفر نوروز 99 شما را به همراه داشته باشد. اگر قصد سفر نوروزی به تایلند را دارید فراموش نکنید که همراه داشتن لباسهای آزاد، نخی و سبک یکی از ملزومات اصلی سفرتان خواهد بود. کشور تایلند که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و جاذبه های طبیعی و دیدنی های بکر زیادی دارد. همچنین جزایر و سواحل درخشان تایلند به خوبی معنای آرامش و سکوت را به میهمانان خود نشان می دهند. در سفر نوروزیتان به تایلند دل را به دریا بزنید و از غذاهای خوش طعم آن امتحان کنید. بسیاری از آنها با ذائقه ما سازگار و برایمان خوشایند هستند. 

تایلند


مالزی (Malasia)

مالزی یکی از ایده آل ترین مقاصد سفر نوروزی است که گردشگران انتخاب می کنند. تورهای ارزان قیمت مالزی برای سفرهای خانوادگی، زوج و یا به تنهایی گزینه ای مناسب هستند. شهر کوالامپور مالزی با جذابیت ها و و تفریحات مختص خودش تعطیلات نوروز را برایتان به یادماندنی می کند. آب و هوای گرمسیری مالزی سبب شده است تا در روزهای ابتدایی بهار بتوانید به راحتی از تفریحات آبی و سواحل دیدنی اش لذت ببرید. اگر با تور نوروز 99 مالزی عازم این کشور شدید بدانید که برای داشتن امنیت بیشتر بهتر است برای تفریح جزیره های و سواحل بزرگ را انتخاب کنید. در کلام آخر این را بگویم که سفر به مالزی در نوروز برایتان جذابیت های رنگارنگ و لوکس خواهد دیاشت و اگر عاشق هیجان هستید می توانید در این کشور تجربیات نابی به دست آورید.

مالزی



آذربایجان (Azerbaijan)

کشور آذربایجان در ساحل غربی دریای خزر قرار گرفته است و طبیعت بی‌نظیری دارد. یکی از جذابیت‌های فراموش نشدنی سفر نوروزی به آذربایجان برگزاری مراسم جشن نوروز در این کشور است. آذربایجانی‌ها آغاز سال نو را با حال و هوای خاصی جشن می‌گیرند و هر ساعتی از روز مراسم خاصی دارد به‌طوری‌که از صبح تا بعد از غروب آفتاب این جشن برپا است. آب و هوای آذربایجان در ایام نوروز بین 8-11 درجه نوسان دارد و بیشتر اوقات نیمه ابری می‌شود و به قول معروف هوا دونفره و عاشقانه می‌شود. به همین دلیل است که بیشتر زوج‌های جوان و خانواده‌های باذوق در تور نوروز باکو ثبت نام می‌کنند و به این کشور سفر می‌کنند. با تور ارزان باکو که همراه شوید، از این شهر زیبا و جذابیت‌هایش دیدن می‌کنید.

آذربایجان


چین (China)

کشور متمدن و وسیع چین یکی از مقاصد پرطرفدار در سفرهای نوروزی است و تور چین همیشه استقبال بی‌نظیری از طرف گردشگران دارد. گردش در شهرهای بزرگ شانگهای و پکن سراسر هیجان و لذت است. در شانگهای می‌توانید سفر با سریع‌ترین قطار جهان را تجربه کنید و زیباترین عکس‌های یادگاری‌تان را در پیاده‌رو خیابان نانجینگ شرقی بگیرید. به میدان مردم بروید و از موزه مردم در آن دیدن کنید و در رستوران‌های باکیفیت و ارزان قیمت آن غذا بخورید. با تور ارزان چین که عازم پکن شدید به تماشای شهر ممنوعه، کاخ امپراتوری و معبد آسمان بروید. وقتی تور نوروز 99 چین را انتخاب کنید، راهنمای تور به شما می‌گوید که میدان تیان آن من صبح‌ها هنگام طلوع خورشید مراسم زیبای خاصی دارد. چینی‌های زیادی در این ساعت از روز در میدان حاضر می‌شوند تا مراسم بالا بردن پرچم کشورشان را تماشا کنند. 

چین

 

ترکیه (Turkey)

انتخاب تور ترکیه برای تعطیلات نوروز می تواند بهترین خاطرات را برایتان رقم بزند. کشور تاریخی و کهن ترکی با بناهای تاریخی باشکوه، فرهنگ غنی و غذاهای لذیذ به همراه جاذبه های متعدد یکی از محبوبترین کشورها در بین گردشگران است. مسجد ایاصوفیه معروفترین و زیباترین ساختمانهای استانبول است. باقیمانده شهر قدیمی افسوس، کاخ توپکاپی، پاموکاله، کوه نمرود و صومعه سوملا از دیگر دیدنی های کشور ترکیه است. دریای مدیترانه و سواحل زیبایش محیطی مناسب برای قایق سواری و پیاده روی عاشقانه است. شهرهای باستانی اسپندوس و آنی از دیگر جذابیت های ترکیه است که دوست داران تاریخ طرفدار آن هستند.

ترکیه

 

سفر نوروزی به اروپا

اروپا با جاذبه‌های فراوانی که دارد همیشه یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر جوانان است. به همین دلیل است که گردشگران جوان اولین ثبت نام کنندگان تور نوروزی اروپا را تشکیل می‌دهند. در سفر به اروپا وقتی به فرانسه می‌رسید تماشای موزه لوور پاریس، کلیسای نوتر دام و وقتی به اسپانیا می‌رسید کلیسای ساگرادا فامیلیا در بارسلون و کاخ الحمرا در گرانادای اسپانیا را از دست ندهید. موزه ملی بریتانیا در لندن انگلیس، استادیوم تاریخی و بیضی شکل کولوسئوم در شر رم ایتالیا، کلیسای جامع در شهر کُلن آلمان  شهربازی تیوولی در شهر کپنهاگ دانمارک را از دست ندهید. اما مکان‌هایی هست که کمتر نام آن‌ها را شنیده‌اید اما بسیار زیبا و دیدنی هستند مکان‌هایی مانند گذرگاه ساحلی جاینت در ایرلند شمالی و بازار کامدن لاک در بریتانیا. در یک‌کلام این که در سفر با تور ارزان اروپا آن‌قدر جذابیت و تفریح اطرافتان را گرفته است که وقت شما به طور کامل پر خواهد بود.

 

اروپا

دبی (Dubai)

دبی مدرن ترین شهر خاورمیانه و یکی از بهترین مقصدهای سفر دنیاست. هر سال میلیونها نفر با تور دبی و یا انفرادی به این شهر سفر می کنند. اولین چیزی که در دبی نظرتان را به خود جلب می کند بی شک مرکز خرید دبی مال است. برج زیبای خلیفه که بلندترین ساختمان جهان است و ارتفاع آن به 829/8 می رسد در دبی قرار دارد. سفر با تور دبی علاوه بر اینکه به شما کمک می کند به تمام زیباییها و تفریحات دبی سر بزنید از لحاظ هزینه نیز به صرفه تر برایتان خواهد بود. اگر در سفر نوروزی به دبی کودکی همراه داشتید به تماشای آکواریوم دبی بروید و تفریح در پارک آبی وایلد وادی را فراموش نکنید. توصیه می کنم اگر برای تعطیلات عید قصد سفر به دبی را دارید از هم اکنون به فکر رزرو باشید، چرا که تور دبی نوروز 99 اولین تور خارجی نوروز است که تکمیل می شود. 

دبی

گرجستان (Georgia)

کشور گرجستان هر سال میزبان گردشگران زیادی است که به دلیل طبیعت زیبا و بناهای تاریخی و تفریحات گوناگونش به آن سفر می‌کنند. هنگامی که با تور گرجستان همراه می‌شوید ابتدا وارد شهر تفلیس بزرگ‌ترین شهر و پایتخت این کشور خواهید شد. هوای کشور گرجستان در فصل بهار ملایم و کمی خنک است پس برای انتخاب تور نوروزی گرجستان نباید شکی داشته باشید. باتومی دیگر شهر زیبای این کشور است که سواحل بی‌نظیر، باغ گیاه‌شناسی و آکواریومی آن همیشه مورد استقبال گردشگران است. در سفر با تور نوروز 99 گرجستان از موزه استالین و موزه ملی گرجستان دیدن کنید.

گرجستان

 

قبرس (Cyprus)

کشور قبرس جزیره‌ای در شرق دریای مدیترانه و جنوب کشور ترکیه است که طبیعت و سواحل بسیار زیبایی دارد. همین امر سبب وجود طرفداران زیادی برای تور نوروزی قبرس شده است. هوای قبرس در نوروز کاملاً بهاری و ملایم است و طبیعت زیبایی‌های خودش را به تمام معنا به شما عرضه می‌کند. در تور نوروز قبرس تماشای صومعه‌ها و موزه‌هایی که چندین امپراتوری را گذرانده‌اند، تفریح در ساحل زیبا و درخشان به‌خوبی شما را مشغول می‌کند. دوچرخه سواری، پیاده‌روی و کوه‌نوردی در قبرس رواج دارد و بسیار لذت‌بخش است. ساحل نیسی زیباترین ساحل قبرس است که با شن‌های سفید و درخشانی که دارد برایتان منظره‌ای رویایی فراهم آورده تا به‌یادماندنی‌ترین عکس‌ها را بگیرید. پیشنهاد می‌کنم از این تفریحات ارزان هم بهره ببرید تا در تعطیلات نوروز خستگی روزهای کاری و یکنواخت را از تن به در کنید. 

قبرس