سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر

یکی از مناطقی که در پاتایا شما را به وجد خواهد آورد، ساحل آرام ناکولا (Naklua) است. سفر به تایلند رنگارنگ لذت‌های هیجان‌انگیز بسیاری دارد. این کشور ساحلی که در جنوب شرق آسیا قرارگرفته است با سواحل درخشان و جنگل‌های انبوه جذابیت زیادی برای گردشگران جهان دارد. این همه جذابیت من را هم وسوسه کرده تا بارها به این کشور سفر کنم. یکی از تجربیاتی که دوست دارم با شما همراهان در میان بگذارم ساحل ناکولا و تفریحاتش است. وقتی با تور تایلند به این قسمت از سفر برسید، آرامش وصف ناشدنی سراسر وجودتان را فرا می گیرد. فاصله‌ی این ساحل تا شهر پاتایا 15 دقیقه است. من عقیده دارم که تمام زیبایی‌های تایلند را می‌توانید در این ساحل رویایی یکجا ببینید. در بخشی از ساحل انواع تفریحات دریایی مانند ماهی‌گیری، قایق‌سواری، غواصی و شنا وجود دارد. به بخشی دیگر که نگاه کنید ماهیگیران را در حال انداختن و یا برداشتن تور در آب می‌بینید. شن‌های درخشان و بلورین این ساحل هنگام پیاده‌روی حس خوبی در پاهایتان ایجاد می‌کنند.

تماشای بنای زیبای خانه مقدس حقیقت عظمت معماری را به شما نشان می‌دهد. در این ساحل پارک سنگ با قدمتی زیاد وجود دارد که برخی درختان آن عمری بیش از 200 سال دارند، همچنین سنگ‌هایی با شکل‌های عجیب در آن قرار دارند که نمونه‌ی آن را در هیچ جای دنیا نمی‌بینید. فسیل‌هایی متعلق به میلیون‌ها سال پیش در این پارک جمع آوری شده‌اند.

بعد از تماشای پارک سنگ‌ها به مزرعه تمساح‌ها که در مجاورت پارک سنگ‌ها قرار دارد بیایید و از تماشای زندگی تمساح‌ها لذت ببرید. در اینجا تمساح‌ها را به خاطر پوست و گوشتشان پرورش می‌دهند و نگهداری می‌کنند. شما هم می‌توانید با قلاب‌های مخصوصی به تمساح‌ها غذا هم بدهید. البته اگر دوست دارید!!!

در حقیقت ساحل ناکولا در کنار سواحل جومیته، وانگ آمات، بنگ سائن کوه لارن و دونگ تان به عنوان سواحل معروف توریستی تایلند و پاتایا محسوب می شود. شما می توانید براب آشنایی با سواحل پاتایا به لینک رو به رو مراجعه کنید: معروف ترین سواحل پاتایا