سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر

 

با گروه هم‌سفر شوید

 وقتی از گروهی سفر کردن حرف می‌زنیم، منظورمان گروه بزرگ درست و حسابی است، نه این گروه‌های دو سه‌نفره. سفر با تعداد کم فرق زیادی با تنها سفر کردن ندارد. اگر چند نفر باشید، همه هزینه‌ها تقسیم بر تعداد می‌شود و دیگر مجبور نیستید بار هزینه‌ها را به تنهایی به دوش بکشید. وقتی گروهی سفر کنید، می‌توانید به‌جای هتل، یک خانه بزرگ اجاره کنید و نگران هزینه‌اش نباشید، می‌توانید با هم غذا درست کنید و کلی کار هیجان‌انگیز دیگر که سفرتان را با شور و شادی بیشتری هم همراه خواهد کرد.

حمل‌ونقل عمومی

ممکن است بگویید استفاده از اتوبوس و مترو زمان زیادی از ما می‌گیرد ولی باور کنید گاهی راحتی در همین است. اول اینکه شما به عنوان مسافر میزان کرایه و مسیرهای تاکسی را به‌درستی نمی‌دانید و اگر بخواهید تاکسی سوار شوید مجبور می‌شوید دربست بگیرید. نکته‌ی دیگری که وجود دارد این است که در طول مسیر هم می‌توانید با مردم شهر هم‌کلام شوید و اطلاعات کاربردی به دست آورد.

سفر ارزان

با تور سفر کنید

به این یک واقعی است سکه تورها به دلیل روابطی که دارند، بلیت و هتل ارزان‌تری برای شما می‌گیرند.  برای با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه می‌رسید که مجموع هزینه بلیت و اقامت و خورد و خوراک از مبلغی که برای یک تور با همان شرایط باید بپردازید، بیشتر است. وقتی با تور سفر می‌روید در بازدید از اماکن گردشگری از تخفیف گروهی استفاده می‌شود، همچنین برنامه‌ریزی سفر شما نیز به عهده تور است، پس اگر در برنامه‌ریزی خیلی قوی نیستید، سفر با تور انتخاب مناسبی برای شماست. توصیه می‌کنم به تورهای لحظه آخری توجه ویژه‌ای داشته باشید، چون آژانس‌ها گاهی برای اینکه ظرفیت تورشان خالی نماند، تخفیف‌های زیادی می‌دهند.

از استارت آپ ها کمک بگیرید

استارت آپ ها در هر زمینه‌ای که وارد شده‌اند قیمت‌ها را شکسته‌اند و بازی به نفع ما مردم تغییر کرده است. برای نمونه تاکسی‌های اینترنتی دقت کنید. درزمینه‌ی سفر هم چند استارت آب و سایت هستند که ممکن است به کارتان بیاید. نرم‌افزارهایی مانند ایران بوم گردی، که امکان رزرو اقامتگاه‌های بوم گردی در سراسر ایران را در اختیارتان می‌گذارند. نرم‌افزار سپهر 360، این نرم‌افزار و سایت به شما کمک می‌کند که همه پروازهای چارتری را به تفکیک تاریخ و شهر به ترتیب از ارزان به گران ببینید و هر بلیتی که مدنظرتان بود را تهیه کنید. آخرین استارت آپ هم هتل یار است. اگر به توصیه من گوش نمی‌دهید و همچنان دوست دارید در هتل اقامت داشته باشید، این استارت آپ این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از تخفیف‌های هتل‌ها استفاده کنید. در زمان‌هایی که مسافر کمتر از حد معمول است این تخفیف‌ها هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند و می‌توانید با مبلغ مناسبی هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.

توصیه‌هایی را که گفتم برای سفرهایتان جدی بگیرید و اگر راه جدیدی هم به ذهنتان می‌رسد با من و سایر دوستان در میان بگذارید.