سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر

 

این بار تصمیم گرفتم تا یکی دیگر از تجربیاتم از سفر به ترکیه را برایتان بنویسم و رستوران زیبا و رویایی کاراف واین (Karaf Wine) در آنتالیا را به شما معرفی کنم. اگر در سفرتان به آنتالیا رستورانی متفاوت و زیبا هوس کردید بی‌شک رستوران کاراف واین بهترین گزینه برای شما خواهد بود. رستورانی با معماری قدیمی که به راحتی شما را به زمان امپراتوری عثمانی می‌برد و حال و هوای آن زمان را برایتان زنده می‌کند. این رستوران در یک خانه‌ی قدیمی با قدمت 120 سال و متعلق به زمان عثمانیان قرار دارد. در داخل آن چندین عتیقه و تابلوهای قدیمی و باارزش نیز به چشم می‌خورد.

رستورانی کاراف واین

این کافه از سال 2013 شروع به فعالیت کرده است و در ابتدا فقط برای وعده‌ی ناهار و نوشیدنی از مشتریان پذیرایی می‌کرد اما اکنون از ساعت 12 ظهر تا 2 نیمه‌شب یکسره فعال است. فضای رستوران در شب‌ها به دلیل نورپردازی فضایی رمانتیک‌تر نسبت به روز دارد پس اگر برای ماه عسل به آنتالیا می‌روید بهتر است این رستوران را برای صرف وعده‌ی شام انتخاب کنید. در طول روز صدای رادیوی محلی در رستوران کاراف واین پخش می‌شود و شب‌ها اجرای موسیقی زنده فضای رستوران را متفاوت‌تر می‌کند.

منوی رستوران کاراف واین بسیار متنوع است و در آن انواع غذاهای اصیل ترک، مدیترانه‌ای، نوشیدنی‌های ترک و اروپایی، دسرهای اصیل ترکی و کیک‌های پنیری و میوه‌ای دیده می‌شود. کباب‌ترکی محبوب‌ترین غذای این رستوران است. اگر بدانید قیمت این نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها گران نیست و نرخ متوسطی دارد در سفرتان به آنتالیا چند وعده ‌غذایتان را در اینجا میل خواهید کرد.

اطلاعات مورد نیاز رستوران کاراف واین آنتالیا:

آدرس رستوران کاراف واین آنتالیا :  Kilinçarslan Mahallesi, 2. Sakarya Sokak, Selvi Hanim Konagi, Kaleiçi No:14, 07100 Muratpa?a/Antalya, Turkey

رستوران کاراف واین همه روز به جز یکشنبه‌ها از ساعت 12 ظهر تا 2 نیمه‌شب آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران و بومیان است. برای رفتن به رستوران بهترین و به‌صرفه‌ترین راه استفاده از تاکسی است.

محبوبیت رستوران کاراف واین تنها به گردشگران و مسافران محدود نمی‌شود بلکه بومیان و اهالی آنتالیا نیز از مشتریان پر و پا قرص آن هستند. بی‌شک این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا است که صرف غذا در آن یکی از بهترین خاطرات سفرتان خواهد شد.

 

 

نمایشگاه ها همیشه طرفداران خاص خودشان را دارند و از یک سو صاحبان کار به این رویدادها به چشم معرفی خود و کسب و کارشان نگاه می کنند و از سمت دیگر بازدیدکنندگان به نمایشگاه ها به دید آشنایی با کسب و کارها و شاید کمی گشت و گذار. نمایشگاه های ساختمانی نیز به مکانی برای گردهمایی فعالان در این زمینه تبدیل شده‌اند و محصولات و تولیدات گوناگونی در آنها عرضه می شود. اگر در زمینه‌ی ساختمان و ساختمان سازی فعالیت کرده باشید، حتما می دانید که این روزها ساندویچ پانل ها نقشی اساسی در این عرصه دارند. ساندویچ پانل همان مصالح جالبی است که با آن کانکس می سازند و یا در سقف و دیوارها از آنها بهره می‌برند بنابراین توصیه می کنم که اگر در صدد بازدید از نمایشگاه های ساختمانی هستید و دیدید که در جایی ساندویچ پانل به نمایش در آمده است حتما از آن دیدن کنید زیرا استفاده از این نوع مصالح رو به پیشرفت است.