سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر

 

به جرات می توان گفت که کیش محبوبترین جزیره ی ایران برای گردشگران است. وقتی به کیش می روید لذت خوردن غذاهای اصیل و محلی در بهترین رستوران های آن را به هیچ قیمتی از دست ندهید.

1-     رستوران کوه نور (Kooh Noor )

رستوران کوه نور یکی از بهترین رستوران‌های کیش است که محیطی شاعرانه با نورپردازی ملایم دارد و محیطی عاشقانه را برای مشتریان فراهم کرده است. طراحی داخلی رستوران کوه نور کیش با سنگهای زیبا انجام شده است. این رستوران در میدان امیرکبیر کیش قرار دارد. گرفتن عکس یادگاری در این رستوران زیبا را فراموش نکنید.

2-    رستوران میر مهنا (Mirmohana)

میر مهنا از بهترین و زیباترین رستوران‌های کیش است که غذاهایی باکیفیت و البته با قیمتی بالا برای مشتریانش تهیه می کند. کبابهای خوشمزه این رستوران را بی شک فراموش نخواهید کرد. رستوران میر مهنا در اوایل بلوار فردوسی کیش قرار دارد.

کیش

3-    رستوران عمو اکبر (Amoo Akbar)

وقتی به رستوران عمو اکبر کیش بروید و یک وعده میگوی سوخاری آن را میل کنید درواقع بخشی از پازل سفر زیبایتان به کیش را کامل کرده اید. غذاهای این رستوران طعمی اصیل و جنوبی دارد. رستوران عمو اکبر در نزدیکی رستوران میرمهنا در بلوار فردوسی قرار دارد.

4-    رستوران رویال استار

رستوران رویال استار کیش تازه ساز و نو نوار است ولی کیفیت غذاهایش از قدیمی ترین رستوران های این جزیره بهتر است. شما هم اگر یک وعده از غذاهای آن میل کنید بی شک حرف مرا تایید خواهید کرد. همچنین سرویس دهی عالی و سوپ های بی نظیر این رستوران از دیگر دلایل محبوبیت آن هستند. رستوران رویال استار در بلوار صدف کیش قرار دارد.

5-    رستوران توتی فروتی

این رستوران زیبا به دلیل قرار گیری در نزدیکی اسکه معروف کیش و طعم خاص غذاهایش مورد توجه گردشگران و ساکنان کیش قرار گرفته است. انواع غذاهای دریایی با بهترین طعم می توانید در محیط زیبای داخلی و پشت بام این رستوران میل کنید. بیشتر اوقات میزهای پشت بام به دلیل چشم اندازی که به دریا دارد، همان ساعات ابتدایی سرو غذا پر از جمعیت می شود.

کیش