سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر

جزیره زیبای کیش یکی از مدرن ترین مناطق تفریحی ایران است. این جزیره که جزیی از استان هرمزگان محسوب می شود، طی سالیان گذشته نه تنها برای ایرانیان، بلکه برای بسیاری از مردم جهان به یکی از اماکن گردشگری مشهور تبدیل شده است. دیدنی ها و تفریحات کیش زبانزد همگان است و خانواده ها می توانند با خرید تور کیش از متفاوت ترین تفریحات این جزیره لذت ببرند. در ادامه ده مورد از پِرطرفدارترین تفریح هایی که می توانید در جزیره کیش تجربه کنید را معرفی کرده ایم.

+ راهنمای کامل سفر به کیش

1- غواصی در کیش

سفر به کیش یکی از معدود فرصت هایی است که می توانید تجربه غواصی واقعی به همراه یک مربی حرفه ای و تماشای ماهی های زیبا و مرجان های دریایی را کسب کنید. غواصی تجربه ای وصف ناپذیر و جزو پرطرفدارترین تفریحات کیش است. این تجربه فراموش نشدنی با شنا در استخر و آبتنی در دریا تفاوت زیادی دارد. همه روزه خانم ها و آقایان بسیاری برای دیدن دنیای زیر آب به یکی از کلوب های دریایی کیش مراجعه می کنند.


2-کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی یک جاذبه گردشگری با شکوه است که 132 متر طول دارد و در سال 1345 میلادی در نزدیکی جزیره کیش به گل نشسته است. امروزه تماشای کشتی یونانی، عکاسی از آن و سپری کردن مدتی در پارک ساحلی نزدیک آن، از تفریحات کیش به حساب می آید. بازدید از کشتی یونانی و شنیدن داستان به گِل نشستن و عکاسی از آن رایگان است و حتی با ثبت نام در تور ارزان کیش نیز فرصت تماشای این کشتی عظیم را از دست نخواهید داد. برای مطالعه بیشتر درباره کشتی یونانی به لینک رو به رو مراجعه کنید: چرا کشتی یونانی به گل نشست؟

3-پاراسل در کیش

پاراسل تفریحی بسیار مهیج و تجربه جدیدی از پرواز و چتر بازی است. می توانید از مسئولان تور کیش درخواست کنید شما را برای پاراسل سواری به یکی از مراکز ساحلی ببرند. پاراسل تفریحی است که سوار قایق می شوید و هنگامی که از ساحل فاصله گرفتید، به چتر نجات متصل خواهید شد. با سرعت گرفتن قایق، شما نیز توسط چتر نجات در ارتفاع 150 تا 300 متری از دریا پرواز خواهید کرد. البته نگران نباشید، چتر نجات با بندهای مخصوص به قایق متصل است و خطری شما را تهدید نخواهد کرد. همه چیز درباره پاراسل کیش


4-قلعه وحشت کیش

اگر اهل هیجان هستید، حتما سری به قلعه وحشت کیش بزنید. قلعه وحشت یک مسیر کاملا تاریک است که با حرکت در آن با سوپرایزهایی که انتظارتان را می کشند، مواجه خواهید شد. حرکت در مسیر این قلعه که جذاب ترین تفریحات کیش است، حدود 7 دقیقه طول می کشد و بدون آنکه خبر داشته باشید از شما عکس هایی گرفته می شود که در صورت تایید شما، برایتان چاپ می شود. می توانید هنگام رزرو تور کیش برای تهیه بلیت قلعه وحشت از مسئول مربوطه کمک بگیرید.

5-دوچرخه سواری در کیش

اگر به دنبال تور ارزان کیش هستید، از منوی تورهای داخلی در وبسایت فاینداتور کمک بگیرید و  توصیه می کنیم که حتما دوچرخه سواری دور جزیره را که در یکی از طولانی ترین مسیرهای دوچرخه سواری جهان انجام می شود را امتحان کنید. طول این مسیر دوچرخه سواری تقریبا 51 کیلومتر است و به دلیل اینکه در طی مسیر چشم اندازهای زیبایی از نقاط مختلف جزیره قرار دارد، دوچرخه سواری به یکی از محبوب ترین تفریحات کیش تبدیل شده است. در صورت تمایل می توانید از یکی از ایستگاه های مخصوص، دوچرخه مناسبی کرایه کنید و به مسیرهای دنج سری بزنید.


6-بنانا و شاتل در کیش

اگر به تفریحات آبی علاقه داشته باشید، یقینا از سواری با تیوپ های موزی شکلی که بنانا نام دارند لذت خواهید برد. تنها کافی است با دوستانتان روی یکی از این تیوپ ها بنشینید تا با سرعت زیادی توسط قایق روی آب کشیده شوید. یکی دیگر از تفریحات کیش و بسیار شبیه به بنانا، شاتل نام دارد. شاتل سواری هم درست مانند بنانا سواری است، با این تفاوت که شکل تیوپی که روی آن می نشینید متفاوت است. این تفریح خانوادگی و مناسب همه گروه های سنی است.

7-سافاری کیش

احتمالا تصور می کنید که سواری با ماشین های آفرود فقط در دبی یا کویر مصر امکان پذیر است؛ اما تور دبی تجربه سافاری هیجان انگیز با ماشین های لندرور و لندکروز را پیشنهاد می دهد. پس از این تجربه جذاب می توانید در کافی شاپ استراحت کنید، از غرفه صنایع دستی بازدید نمایید و از موسیقی لذت ببرید یا اندکی در قسمت بیابانی کیش به گردش بپردازید.


8-بازدید از مراکز خرید و تفریحات کیش

بازدید از مراکز خرید یکی از برنامه های پرطرفدار تور کیش است و بازدیدکنندگان این فرصت را خواهند داشت که برای خود یا دوستانشان سوغاتی تهیه کنند. در جای جای جزیره کیش انواع بازارها و مراکز خرید با سبکهای متفاوت وجود دارد. نام برخی از آن ها به شرح زیر است: مرکز خرید ونوس، بازار مریم، سارینا 1، دامون، پانیذ، بازار مرجان، بازار مروارید، زیتون، پردیس 1 و2 ، بازار پارس خلیج و...

9-ساحل صدف کیش

جدا از تمامی تفریحات کیش گشت و گذار در ساحل خلیج پارس و جمع کردن زیباترین صدف ها و مرجانهایی که در هیچ ساحل دیگری پیدا نمی شود، از لذت بخش ترین تجربیات گردشگران است. در نزدیکی پارک دلفین‌ها ساحلی زیبا وجود دارد که هنوز  بکر و دست نخورده باقی مانده است و می توانید ساعت ها مشغول جمع کردن صدف هایی شوید که هر یک از دیگری زیباتر هستند. هیچ کس باور نمی کند که با تور ارزان کیش هم بتوان از حضور در چنین ساحلی لذت برد.


10-  پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن که اولین پارک آبی تم دار ایران محسوب می شود، در جزیره کیش واقع شده و از جدیدترین تفریحات کیش به شمار می رود. طراحی تم پارک آبی اوشن توسط یک شرکت کانادایی صورت گرفته و در ساخت آن از به روزترین تجهیزات دنیا استفاده شده است." تم پارک اوشن برای استفاده بانوان و آقایان مناسب است و می توانید ساعاتی خوش را در آن سپری کنید. برای آشنایی با پارک آبی اوشن به لینک رو به رو مراجعه کنید: پارک آبی اوشن

برای اطلاع از قیمت تور کیش یا کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تورهای کیش به بانک اطلاعاتی تورهای مسافرتی، وبسایت فاینداتور مراجعه نمایید.