سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر

 

شهر استانبول یکی از محبوب‌ترین شهرها برای دوستداران خرید است. تور ترکیه یکی از محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان است، چرا که در این سفر، به استانبول که از قطب‌های بزرگ تجاری این کشور محسوب می‌شوند هم خواهند رفت. قابل انکار نیست که استانبول با جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید مدرن یکی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه است و نقش مهمی در خرید تور ترکیه دارد. قیمت‌های مناسب ، تنوع بسیار بالا و وجود فروشگاه‌های برندهای مطرح دنیا در استانبول آن را به شهری مناسب برای خرید تبدیل کرده است. ممکن است در یک مرکز خرید بیشتر آنچه که در نظر گرفته‌اید را بیابید ولی بهتر این است که هر چیز را از مکانی مطمئن که بهترین‌های انواع آن را دارد بخرید. در این‌گونه مراکز می‌توانید به‌راحتی برندهای مختلفی از یک جنس را از لحاظ کیفیت و قیمت و سایر موارد با هم مقایسه کنید و با خیالی آسوده بهترین را انتخاب کنید. با فاینداتور همراه باشید تا راهنمای شما در خریدی مناسب از مراکز خرید استانبول باشیم.

لباس‌های باکیفیت ترکیه‌ای

لباس و پوشاک از معروف‌ترین اجناسی است که در ترکیه خرید آن توصیه می‌شود. اما آیا با خیالی آسوده می‌توانید از هر فروشگاهی لباس تهیه کنید؟ پاسخ این سؤال خیر است چون در سال‌های اخیر محصولات چینی به بازار پوشاک ترکیه نیز نفوذ داشته‌اند پس بهتر است خریدتان را با دقت بیشتری انجام دهید. خیابان استقلال که در کنار میدان تکسیم قرار دارد فروشگاه‌های لباس معتبری دارد که می‌توانید با اطمینان خاطر از آن ها خرید کنید. مغازه‌های کیف و کفش این خیابان نیز اجناس ترک اصل می‌آورند. بعد از خیابان استقلال، خیابان روملی و خیابان جمهوری و مرکز خرید آتاکوی گالریا و مرکز خرید کروسل نیز گزینه‌ی مناسبی برای خرید پوشاک هستند. مرکز خرید کروسل در منطقه کرکوی و مرکز خرید آتاکوی گالریا در منطقه آتاکوی آک استانبول قرار گرفته است و از ایستگاه مترو میدان تکسیم به این دو منطقه می‌توانید بروید.

خرید لباس در ترکیه

ادویه‌های خوشمزه ترکیه‌ای

در سفر به ترکیه یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ادویه‌های ترکیه است. برای این کار کافی است سری به بازار سرپوشیده مصری‌ها (M?s?r Çar??s?    ) در استانبول بزنید. بازاری وسیع که اختصاص به فروش ادویه دارد در منطقه فاتیح می (Fatih) شهر استانبول قرار دارد و بازاری قدیمی و سنتی است. بازار مصری‌ها با 85 فروشگاه ادویه در کنار مسجد جدید است و شما می‌توانید هر روز به جز دوشنبه‌ها از ساعت 9 صبح تا 7 عصر به این بازار بیایید. وقتی وارد بازار ادویه یا بازار مصری‌ها می‌شوید در ابتدا ممکن است بوی تند ادویه‌ها، فلفل، دارچین و انواع گیاهان خشک‌شده شما را به عطسه وا دارد اما بعد از چند دقیقه همه‌ی این بوها عادی می‌شود. بی‌شک بهترین و باکیفیت‌ترین ادویه‌های ترکی و بین‌المللی و حتی ادویه مخصوص کشورهای دیگر را هم در این بازار با قیمتی مناسب تهیه کنید.

بازار مصری

لوازم تزئین منزل

بهترین لوازم تزئین و دکور را می‌توانید در مرکز خرید آدرس استانبول (Address Istanbul mall) بیایید. مجموعه‌ای بسیار لوکس که در چندین طبقه طراحی شده است و فروشگاه‌های حوزه دکوراسیون و تزیینات منزل و محیط کار در این مرکز خرید قرار گرفته‌اند. در این مرکز خرید انواع لوازم دکوراسیون خانه و سایر ملزومات مرتبط را خواهید یافت. در مرکز خرید آدرس استانبول به راحتی می‌توانید سبک مورد نظر خود برای آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی و اتاق نشیمن را بیابید. در سال‌های اخیر ملزومات طراحی حمام و آشپزخانه مورد استقبال بیشتری در این مرکز بوده است.  شما می‌توانید جدیدترین کف‌پوش‌ها و فنّاوری‌های نورپردازی داخل ساختمان و خارج آن را در این مرکز خرید ببینید. در برخی فروشگاه‌ها نیز طراحان ساختمان حضور دارند تا اگر ایده‌ای برای تغییر در دکوراسیون منزل ندارید شما را راهنمایی کنند. آن‌ها با توجه به شرایطی که شما از محیط مدنظرتان تعریف می‌کنید و یا عکس‌های منزل شما را راهنمایی خواهند کرد به شما کمک می‌کنند.

مرکز خرید آدرس مال استانبول

در مطلب بعد می‌خواهم تجربیاتم از خرید سوغات در استانبول برایتان بنویسم و بگویم که بهترین سوغات‌های ترکیه را از کجا بخریم؟ با من همراه باشید. چشمک