سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر

 

یکی از دغدغه های مسافران در طی سفر به استانبول، خرید است و این که دقیقا چه چیزی در این شهر خریداری کنند که به عنوان سوغات مناسب باشد. اگر شما هم دوست دارید که بدانید برترین سوغات استانبول چیست با من همراه شوید تا بهترینها را به شما عزیزان معرفی کنم. سوغات استانبول از این قبیل است: چای ترک، قهوه ترک، لکوم (شیرینی ترکی)، چشم نظر (چشم شیطان)، لوستر ترکی، حوله ترک، صابون، قهوه جوش سنتی، فرش، ظروف سرامیکی و چرم.

به نظر شما بهترین سوغاتی های کشور ترکیه چیست؟ من به شخصه در طی سفرم به استانبول لباس و قهوه ترک را خریداری کردم که بیشتر لباس هایم را هم از مرکز خرید جواهر انتخاب کردیم که بیشتر مطابق سلایق من بود. خوشحال می شوم اگر شما هم تجربه های خود را در زمینه سوغاتی های استانبول با من به اشتراک بگذارید.