سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر
نظر

شیوع ویروس کرونا سبب شده تا در بسیاری از کسب و کارها اختلال ایجاد شود. یکی از این امور سیر و سفر و به ویژه سفرهای خارجی بوده است. مدت هاست که امکان سفر تفریحی به کشورهای تفریحی و خرید تورهایی مانند تور استانبول وجود ندارد اما خوب است بدانید که قرار است یک نمایشگاه بین المللی اسباب بازی در استانبول بر پا شود. این نمایشگاه وسیع در سال 2021 برگزار خواهد شد و تاریخ دقیق آن بین 18 تا 21 مارس می باشد. پیشبینی می شود که به صورت میانگین 5000 - 20,000 نفر از این نمایشگاه دیدن کنند. 

ما پیشنهاد می کنیم که در دوران شیوع ویروس کرونا اسباب بازی های مورد نظر فرزندان خود را به صورت آنلاین خریداری کنید؛ برای مثال یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی اسباب بازی در تهران فروشگاه آنلاین اسباب بازی پارسیان تویز است. در این وبسایت می توانید تمامی مراحل انتخاب، بررسی و خرید را به صورت آنلاین انجام بدهید و مطمئن باشید که انواع عروسک، اسباب بازی فکری و... را با بهترین قیمت بازار تهیه کرده اید. برای شروع می توانید به وبسایت این مجموعه سر بزنید: www.parsiantoys.com

برای عزیزانی که علاقه مند هستند بدانند در حال حاضر از کجا عروسک شیک دخترانه بخرند توصیه می کنم از این لینک دیدن کنند: از کجا اسباب بازی دخترانه شیک بخریم؟

به نظر شما بهترین اسباب بازی در تهران و استانبول کجاست؟