سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر

جزیره کیش تفریحات فراوانی دارد که بیشتر آنها جز تفریحات آبی محسوب می شوند. شما می توانید متناسب با سلیقه خود هر کدام از تفریحات آبی کیش را انتخاب کنید و از سفرتان لذت ببرید. ما در این مقاله به معرفی دو سرگرمی پرطرفدار به نام تفاوت پاراگلایدر و پاراموتور در تور کیش می پردازیم. با ما همراه باشید. 

پاراگلایدر چیست؟

پاراگلایدر سبکی از پرواز است. برای انجام این پرواز باید شرایط آب و هوا و میزان ورزش باد مناسب باشد. در سال های قبل بیشتر افرادی که از پاراگلایدر استفاده می کردند به کوهستان می رفتند اما در چند سال اخیر بیشتر شهرهای ساحلی دنیا از جمله کیش، امکانات این ورزش را مهیا کرده اند تا گردشگران بتوانند در سفرشان پکیج کاملی از تفریحات را تجربه کنند. اگر مهارت کافی داشته باشید می توانید تک نفره و یا دونفره بدون مربی پرواز را انجام دهید اما اگر این مهارت را ندارید حتما با مربی مخصوص پرواز کنید. البته در کیش آموزشگاه پاراگلایدر وجود دارد که می توانید در آن ثبت نام کنید و پس از انجام تمرینات و گذراندن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با پاراگلایدر را دریافت نمایند.

 

پارا موتور چیست؟

پارا موتور (Paramotor) یک نوع چتر موتوردار است که می توانید به وسیله آن تا سطح ارتفاع معین پرواز کنید. از پاراموتور در بیشتر در شهرهای ساحلی دنیا استفاده می شود که خوشبختانه در جزیره کیش این امکان برای گردشگران وجود دارد تا از این تفریح هیجان انگیز استفاده کنند. در حقیقت پاراگلایدار و پاراموتور از تفریحات آبی در تور کیش می باشد که طرفداران فراوانی دارد.

اگر قصد دارید از پاراموتور (پاراترایک) یا پاراگلایدر کیش استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم تا قبل از سفر خود کمی در اینترنت جستجو کنید تا تخفیف های قیمتی خوبی پیدا کنید. بیشتر مجموعه های تفریحی کیش تخفیف های فصلی و مناسبتی را در سایت های مرجع فروش تخفیفات در ایران ارائه می کنند.  شما می توانید پرداخت خود را انجام دهید و هر آنچه می پردازید در حقیقت مبلغ نهایی خواهد بود که برای تفریح موردنظرتان پرداخت می کنید؛ پس لازم نیست در محل استفاده از پاراموتور هزینه دیگری پرداخت کنید.

چند نکته مهم درباره پاراگلایدر و پاراموتور کیش

  • هم خانم ها و هم آقایان می توانند ورزش پاراگللایدر را انجام دهند.
  • شما می توانید بلیط پاراگلایدر را در زمان حضور در جزیره کیش خریداری کنید.
  • برای خرید بلیط ها محدودیتی ندارید اما باید بدانید که هر بلیط مخصوص یک نفر است.
  • مدت زمان پرواز بین ده تا 15 دقیقه است.
  • مجموعه های ورزشی کیش هر کدام به طور مجزا این ورزش را ارائه می کنند که معروف ترین آنها مجموعه فلای کیش می باشد.


اگر دوست دارید درباره پاراسل کیش هم اطلاعات خوبی کسب کنید، پیشنهاد می کنیم به لینک رو به رو مراجعه کنید: همه چیز درباره پاراسل کیش