سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر
نظر

شاید شما هم مثل بسیاری از هموطنانمان سال گذشته (98) خود را برای سفرهای تفریحی عالی نوروز 99 آماده کرده بودید اما مشکل پاندمی ویروس کرونا سبب شد تا با کنسلی پروازها در اسفندماه روبه رو شوید. نزدیک عید بود که متوجه شدیم موضوع بیماری کرونا از انچه تصور می کردیم جدی تر است و برای سلامت خود و خانواده باید در خانه ماند. لغو تور نوروزهای نوروزی به ویژه تور نوروز اروپا سبب ایجاد خسارات زیادی به آژانس های مسافرتی شد و آنها را به سوی ورشکستگی برد. همه تصور می کردیم که بعد از یک یا دو ماه مراقبت از این مشکل هم مانند سایر چالش های سیاسی و اجتماعی ایران عبور می کنیم و همه تلاشمان را بر این موضوع جمع می کنیم که فشار روانی کمتری را به خود و اطرافیان وارد کنیم.

امیدواریم در سال جاری بتوانیم دوباره شاهد راه افتادن تورهای مسافرتی مختلف و چشیدن طعم لذت سفر توسط گردشگران باشیم. تور نوروز ایتالیا در سال گذشته پرفروش ترین تور قاره اروپار بود و باید دید که امسال چه اتفاقی رخ خواهد داد. در ادامه جذاب ترین تورهای نوروزی چند سال اخیر را مرور می کنیم.

تور نوروز سوئیس

سوئیس یکی از گران ترین کشورهای جهان است اما تورهای نوروزی آن در میان ایرانیان طرفداران زیادی دارد. در نوروز هوای سوئیس هنوز سرد است اما وجود تفریحاتی چون اسکی در پیست های اسکی لوکس سوئیس و اقامتگاه های رویایی سبب می شوند که تورهای سوئیس مورد توجه قرار بگیرند. اگر اهل طبیعتگردی و کشف مناطق کمتر شناخته شده کره زمین هستید از همین حالا می توانید برای سفر سوئیس خود را اماده کنید. 

تور نوروز سوئد

سوئد کشوری در قلب حوزه اسکاندیناوی است که با داشتن دریاچه های کوچک و بزرگ و سواحل زیبا توانسته توریست های مشتاق را از سراسر دنیا به سمت خود جلب کند. سوئد کشور بسیار زیبایی است به طوری که استکهلم که معروف ترین شهر آن به شمار می آید از 14 جزیره تشکیل شده است.

تور نوروز دانمارک

یکی دیگر از تورهای پرفروش در تعطیلات ابتدای هر سال خورشیدی، تور نوروز دانمارک است که کمتر به ذهن هموطنانمان می رسد. شهر کپنهاگ پایتخت کشور دانمارک محسوب می شود اما تمامی شهرهای این دیار دیدنی هستند و می توانند تجارب جالبی را برای گردشگران ایرانی بیافرینند. تورهای نوروز دانمارک هم از آن دسته تورهای پرطرفدار در سال گذشته بود.

تور نوروز فرانسه

از آنجایی که شهر پاریس همواره یکی از شهرهایی بوده و هست که افراد زیادی از سراسر جهان، آرزوی دیدن آن را دارند، جای تعجب نیست اگر بگوییم تور نوروز هم جزو تورهای محبوب در میان ایرانیان به ویژه طی تعطیلات نوروزی است. در سالهای اخیر به خاطر استقبال زیاد توریست ها از تورهای پاریس، تورهای فرانسه نوروز به صورت ترکیبی نیز ارائه می شوند که این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

تور نوروز اروپا NPK