سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر

 

مالزی

وقتی با تور مالزی همراه می شوید از اماکن تاریخی و تفریحی و طبیعی زیادی دیدن می کنید. برخی از این اماکن برایتان بسیار جالب و جدید خواهد بود و شما با داشتن کمی اطلاعات می توانید بهره بیشتری از آنها ببرید. شما را با برخی از این جذابیت ها آشنا می کنیم.

پارک آبی تونکو عبدالرحمان 

پارک ملی تونکو عبدالرحمان یکی از زیباترین پارک های کشور مالزی است که در ساحل کوتاکینابالو در بورنئو قرار دارد. نام این پارک از نخست وزیر مالزی تونکو عبد الرحمان گرفته شده است. در پارک آبی تونکو عبدالرحمان پنج جزیره قرار داد که می توانید از آنها دیدن کنید و در آنها قدم بزنید و لذت ببرید. سواحل این پنج جزیره از ماسه های سفید پوشیده شده است و آبهای درخشان با موجهای آرامشان شما را به عمق آرامش خواهند برد.

جزایر مانتانانی

جزایر مانتانانی یا جزیره پری های دریایی شامل سه جزیره کوچک را شامل است که در حدود 40 کیلومتری شمال غربی    Kota Belud واقع شده اند. Mantanani Besar، Mantanani Kecil و Lungisan جزایر سفالگری گرمسیری ، نواحی حاشیه ای، صخره ای ای و نشسته در آب های آبی دریای شفاف هستند. این جزایر کوچک و زیبا در شمال ایالت صباح مالزی قرار گرفته اند و به بهشت غواص ها مشهور هستند چرا که مکانی مناسب و آرام برای غواصی است.

مرکز توانبخشی اورانگوتان سپیلوک

مرکز توانبخشی اورانگوتان سپیلوک مراقبت از "حیوانات جنگلی" را به عهده دارد که به علت جنگل زدایی یا استفاده به عنوان حیوان خانگی یتیم شده اند. اینجا محیطی امن است تا اورانگوتانها زندگی وحشی خود را از یاد نبرند و روزی دوباره به جنگل باز گردند. این مرکز در سال 1964 ساخته شده است و اکنون نزدیک به 100 اورانگوتان در آن زندگی می کنند.

کوه کینابالو 

کوه کینابالو بلندترین کوه مالزی و مظهر غرور، زیبایی و روح در مالزی است. مردم بسیاری بر این عقیده اند که اگر این کوه رافتح کنند در زندگی موفقیت هایی کسب خواهند کرد. کوه کیانابالو، بلندترین قله در جوب شرقی آسیا است. این کوه در پارک ملی کیانابالو قرار دارد. بخش زیادی از پارک را این کوه به خود اختصاص داده و بقیه مساحت آن را جنگل های گرمسیری و مجموعه های جانوری و گیاهی تشکیل داده است. گیاهان بزرگ برگ، گیاهان گوشت خوار و 1200 گونه گل ارکیده از جمله گیاهان جالب آن می باشند.

سیپادان

جزیره سیپادان در محل مرزی مالزی و اندونزی قرار گرفته است و جزیره ای زنده است. زنده از این جهت که توسط مرجانهای زنده به وجود آمده است و همچنان در حال رشد است. جزیره سیپادان محلی مناسب برای رشد گیاهان و موجودات آبی است و به همین دلیل زیستگاهی مطمئن و غنی برای آنها محسوب می شود. سواحل زیبا و آرام سیپادان شهرت خاصی دارد. همچنین بسیاری از غواصان و زیست شناسان این محل را برای تفریح و ماجراجویی انتخاب می کنند.

ساحل چراتینگ

ساحلی کوچک و آرام که لاک پشت های زیبا یکی از جذابیت های آن هستند. موج سواری و پرواز بادبادک ها نیز از جاذبه های دیگر آن است. انتخاب چراتینگ محلی معروف برای غذاهای خیابانی نیز هست و در یک کلام انتخابی مناسب برای گذراندن تعطیلات است.

پارک پرندگان کوآلالامپور

مساحت این باغ حدو د20 هکتار است و با مرکز شهر کوالالامپور 10 دقیقه فاصله دارد. در این باع بیش از 3000 پرنده وجود دارد که شما می توانید با قدم زدن در آن آنها را از نزدیک ببینید و به آنها غذا بدهید. پرندگان رنگارنگی مانند طوطی، قرقاول، ماکائو، منقار شاخیان، کبوتر، مینا و فلامینگو در آن نگهداری می شوند.

پل هوایی لنکاوی

این پل که یکی از بزرگترین پل های دنیا است، دو ورودی مثلثی شکل دارد. هنگامی که بر فراز این پل هستید مناظر سر سبز و بی نظیری را می توانید ببینید و در واقع بین جنگل و آسمان قرار می گیرید، گاهی اوقات این پل در مه سفیدی فرو می رود که زیبایی مناظر و این پل هوایی را دو چندان می کند. در این هنگام به سختی می توانید چند قدمی خود را ببینید. به تازگی در وسط پل تونل شیشه ای به طول ده متر ساخته شده است که مطلوب گردشگران و جهانگردان است و در این قسمت عکسهای یادگاری زیادی از سفر خود می گیرند. این پل جزو معروفترین پلهای هوایی جهان است که ارتفاع آن 700 متر و طول آن 125 متر و عرض پیاده روی آن 8/1 متر است. بر خلاف ظاهر پل که وحشتناک و ناایمن است ولی ایمنی آن بسیار بالا می باشد