سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر

 

آنتالیا شهری ساحلی در جنوب غربی کشور ترکیه است. در جنوب آنتالیا دریای درخشان مدیترانه قرارگرفته است که لطافت خاصی به آب و هوای آن بخشیده است. تور ارزان آنتالیا یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری ترکیه است و هر سال بسیاری گردشگران را به آنتالیا می‌رساند. در این شهر شاد و رنگارنگ تفریحات ساحلی و آبی محبوبیت خاصی بین گردشگران سراسر دنیا دارد و در کنار آن جذابیت‌هایی مانند مراکز خرید لوکس دومین جذابیت شهر محسوب می‌شود. اما نکته‌ی مهم انتخاب ساحلی مناسب باسلیقه‌ی ما در سفر به آنتالیا است. معروف‌ترین این سواحل را به شما معرفی می‌کنیم.

 

ساحل آلانیا (Alanya)

مناسب‌ترین ساحل آنتالیا برای گرفتن حمام آفتاب همین‌جا است. ساحل آلانیا در شرق آنتالیا قرار گرفته است و تفریحات جذاب و رستوران‌ها و کافه‌های خوبی نیز دارد.

ساحل بلک (Belek)

این ساحل در غرب آنتالیا است و جنگل‌های بسیاری آن را پوشانده‌اند. بسیاری از زوج‌های جوان این ساحل را برای جشن عروسی‌شان انتخاب می‌کنند. چرا که مناظر بی‌نظیر و رویایی دارد. آبشار زیبای کورسوناف را به جذابیت‌های ساحل بلک اضافه کنید.

ساحل لارا (Lara)

این ساحل شهرت بسیار دارد و این امر هم به دلیل وجود پلاژهای اختصاصی و دنج آن است. آب‌های آرام و زلال و استراحتگاه‌های زیبا نیز در جذب گردشگر به ساحل لارا کمک کرده‌اند.

ساحل کمر (Kemer)

کمر ساحلی مدرن و متفاوت است، این تفاوت از وجود آبشارها و چشمه‌های فراوان آن ناشی شده است. همچنین طبیعت بکر و زیبای ساحل کمر در دیگر سواحل آنتالیا کمر دیده می‌شود.

ساحل المپوس (Olympos)

المپوس ساحلی مواج و زیباست. شما می‌توانید در صندلی‌هایی که در اینجا قرار بنشینید و با آرامش تمام قهوه و کیک و یا غذایتان را میل کنید. المپوس ساحلی عاشقانه است که بیشتر جوان‌های پرهیجان آن را انتخاب می‌کنند.

برای خواندن ادامه مطلب به لینک رو به رو مراجعه کنید : سواحل خوب و عالی آنتالیا