سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی و گردشگری

فاینداتور مرجع جامع بانک تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و اطلاعات سفر

 

وقتی که با تور ترکیه سفر می‌کنید و به ازمیر می‌رسید یکی ازبی‌نظیرترین و بهترین مراکز خرید ترکیه را خواهید یافت. مرکز خرید فروم برنوا یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ازمیر است وجود یک نمایندگی فروش بزرگ از برند فروم برنوا سبب نام‌گذاری این مرکز شده است. معماری این مکان از معماری مدیترانه‌ای الهام گرفته است و در خود 2 پلاژ، 2 بلوار و 4 خیابان را جای داده است. درختان نخل بسیار زیبا، سایه‌بان‌های متعدد و چند پل چوبی زیبا و رویایی در محوطه‌ی آن قرار گرفته است. این مرکز خرید فوق‌العاده درواقع در یک مجموعه تفریحی با وسعت 200 هزار مترمربع قرار گرفته است. که شامل 128 فروشگاه، 7 سالن سینما، چندین کافی‌شاپ، رستوران و فضایی برای بازی کودکان است. بیشتر برندهای مطرح ترکی و جهان در اینجا فروشگاهی دارند و این یکی از مزیت‌های بزرگ برای گردشگرانی است که به ازمیر سفر می‌کنند. بخشی از مرکز خرید فروم برنوا نیز سرپوشیده است و قسمتی از آن بدون سقف طراحی شده است. با مراجعه به این مرکز خرید عظیم می‌توانید به راحتی انواع طلا و جواهرات و نقره، انواع پوشاک مانند لباس‌های شب و لباس‌های ورزشی و لباس‌های کودکانه و نوزادی، لوازم‌التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم آشپزخانه و ملزومات آشپزی، لوازم خانگی، اسباب بازی و جدیدترین دکوراسیون منزل را بخرید. چند شعبه از بانک‌های مختلف و چندین مطب پزشکی و آرایشگاه نیز در گوشه‌ای از مرکز خرید قرارگرفته‌اند. در سال 2013 بیش از 12 میلیون نفر از این مرکز خرید بازدید کردند و این عدد رکوردی بزرگ در بین مراکز خرید بود. در اطراف مرکز خرید فروم برنوا چندین هتل خوب و مجلل قرار دارد که اگر در آن‌ها اقامت داشته باشید به راحتی می‌توانید در طول سفر چندین بار به اینجا بیایید.

ساعت کاری این مرکز خرید هر روز از ده صبح تا ده شب است و حتی در روزهای تعطیل هم می‌توانید از تمام بخش‌های آن استفاده کنید و لذت ببرید.

چطور به مرکز خرید فروم برنوا برویم؟

دسترسی به این مرکز خرید بسیار راحت است چرا که در یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های ازمیر و در نزدیکی دانشگاه بزرگ ازمیر قرار گرفته است و پارکینگی با ظرفیت سه هزار خودرو دارد.

نشانی مرکز خرید فروم برنوا : ترکیه، ازمیر، کاظم دیریک، شماره 35100، مرکز خرید فروم برنوا

سایت مرکز خرید فروم برنوا : forumbornova.com

 

مرکز خرید فروم برنوا